FAQ - Pytania i odpowiedzi

• Czy umieszczone na waszych stronach ceny są netto, czy brutto?
Wszystkie podawane ceny są brutto.


• Czy towar znajdujący się w moim koszyku jest automatycznie zarezerwowany dla mnie?
Nie, produkty są rezerwowane w momencie przejścia do procesu zakupowego. W sporadycznych przypadkach może się okazać, że mimo rezerwacji produktu zostanie on wyprzedany.


• Czy wystawiacie faktury VAT?
Tak. Składając zamówienie wystarczy podać dane firmy, w tym numer NIP. Faktura zostanie wysłana wraz z zamawianym towarem.


• Jak kupić produkty w leasing?
Jeśli chcesz zakupić towar w leasing, prosimy o kontakt z biurem: 22 759-17-12 | 22 758-04-25 (w godzinach od 8:00 do 16:00).


• Co oznaczają poszczególne stany dostępności produktów?
duża ilość / średnia ilość / na wyczerpaniu – produkty, które posiadamy aktualnie na magazynie w różnych ilościach
spodziewana dostawa – produkt, dostępny już wkrótce
wycofany z oferty – produkt, który nie będzie już dostępny w naszej ofercie
dostępny na zamówienie – produkt, który zamówimy specjalnie dla Ciebie, dlatego czas realizacji zamówienia będzie dłuższy
dostępny na SPECJALNE zamówienie – produkt, którego zamówienie wymaga specjalnej konsultacji, w celu ustalenia szczegółowych paramentów technicznych artykułu


• Czy oferowane w sklepie artykuły są nowe oraz czy dołączone są do nich karty gwarancyjne i instrukcje obsługi?
Tak. Sprzedawane produkty są nowe i posiadają karty gwarancyjne oraz instrukcje obsługi.


• Czy sklep Permanentnysklep.pl akceptuje płatności dokonywane kartą kredytową? Płatności internetowe?
Tak. Można płacić kartą fizycznie w sklepie stacjonarnym albo przez płatności on-line. Więcej informacji przeczytasz tutaj.


• Czy będę musiał zapłacić za dostarczenie przesyłki, a jeśli tak, to ile?
Tak. Przesyłka jest odpłatna i wynosi 16 zł chyba, że zamówienie przekracza kwotę 1230 zł brutto, wtedy dostawa jest darmowa. Zamówiony towar dostarczany jest przez firmę kurierską DPD. Więcej informacji przeczytasz tutaj.


• Czy można odebrać zamówiony towar osobiście i zapłacić kartą?
Tak, ale tylko przy zamówieniach składanych telefonicznie bądź mailowo. Prosimy o kontakt w celu złożenia zapotrzebowania i potwierdzenia daty odbioru paczki: 662-013-014 (w godzinach od 9:00 do 17:00) | 22 759-17-12, 22 758-04-25 (w godzinach od 8:00 do 16:00) | info@permanentnysklep.pl. Adres odbioru: Centrum Szkoleniowym Makijażu Permanentnego w Warszawie przy ul. Biały Kamień 5B. Więcej informacji przeczytasz tutaj.


• Jak długo muszę czekać na zamówiony towar.
Termin wysyłki określony jest na karcie zamawianego produktu.


• Jak mogę śledzić przesyłkę?
Po skompletowaniu zamówienia i wydaniu przesyłki firmie kurierskiej DPD, otrzymasz od DPD wiadomości SMS oraz E-MAIL z numerem telefonu do kuriera oraz z linkiem, dzięki któremu dowiesz się, gdzie aktualnie znajduje się przesyłka.


• Czy będę mógł sprawdzić zawartość przesyłki przed jej opłaceniem?
Gdy otrzymasz paczkę, to po zapłaceniu za przesyłkę możesz zażądać, aby kurier był obecny podczas jej otwierania. Jeśli przesyłka zawierałaby towar uszkodzony lub inny niż zamówiono, to kurier sporządzi odpowiedni protokół, który będzie podstawą do dochodzenia roszczeń.


• Czy jest możliwość żeby towar zakupiony u Was dostarczyła Poczta Polska a nie kurier?
Z uwagi na szybkość i pewność dostawy, nie ma takiej możliwości. Paczki wysyłamy tylko kurierem DPD.


• Czy kurier dzwoni przed dostawą i czy jest możliwe określenie konkretnej godziny przyjazdu kuriera?
Niestety, ale nie mamy wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki. W momencie nadania paczki kurierowi, zostają wysłane E-MAIL oraz SMS od firmy kurierskiej DPD, w których podany jest numer listu przewozowego do śledzenia Twojej paczki. Zwykle kurier kontaktuje się przed dostawą, ale nie ma takiego obowiązku. Przesyłki dostarczane są w dni robocze: od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.


• Czy zamówienia można dostarczyć za granicę Polski?
Tak. Istnieje możliwość wysłania paczki za granicę, ale wyłącznie do krajów, w których nie sprzedaje inny dystrybutor marki Biotek. Przy wysyłce międzynarodowej koszt dostawy jest zależny od wagi paczki i kraju wysyłki. Prosimy o telefoniczny bądź mailowy kontakt w celu złożenia zamówienia i ustalenia indywidualnych kosztów dostawy: 662-013-014 (w godzinach od 9:00 do 17:00) | 22 759-17-12, 22 758-04-25 (w godzinach od 8:00 do 16:00) | info@permanentnysklep.pl


Masz pytania?

Sprawdź dział FAQ - PYTANIA I ODPOWIEDZI – może znajdziesz tam odpowiedź, której szukasz.

Chcesz dowiedzieć się więcej? NAPISZ info@biotekpolska.pl lub ZADZWOŃ 662-013-014   (pn.-pt. 9:00-17:00)

Zastanawiasz się nad zmianą urządzenia do makijażu permanentnego?
Zadzwoń i spytaj o wycenę swojego urządzenia (przyjmujemy w rozliczeniu aparaty do makijażu permanentnego Long-Time-Liner).

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl