
I. DEFINICJE Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają: |
|
♦ | II. POSTANOWIENIA OGÓLNE |
1. Sklep internetowy Permanentnysklep.pl prowadzony jest przez firmę SUPERNOVA. 2. Składanie zamówień w Sklepie internetowym możliwe jest jedynie w przypadku zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacją. 3. Złożenie Zamówienia przez Klienta w Sklepie internetowym oznacza złożenie oświadczenia woli o zamiarze zawarcia umowy sprzedaży oraz o świadomości obowiązku uiszczenia ceny oraz innych opłat zgodnie z Regulaminem, zwłaszcza opłaty za dostawę Towaru. 4. Sprzedaż odbywa się na podstawie aktualnej wersji niniejszego Regulaminu – obowiązującej w momencie złożenia zamówienia i zaakceptowanej przez Klienta, potwierdzającego tym samym fakt związania postanowieniami aktualnie obowiązującej wersji regulaminu. 5. W celu otrzymania faktury VAT należy przy składaniu zamówienia podać kompletne dane niezbędne do jej wystawienia. 6. Sprzedaż promocyjna jest prowadzona do wyczerpania produktów przeznaczonych do promocji zgodnie z podanymi warunkami danej promocji a zamówienia są realizowane według kolejności składania zamówień. 7. Sklep zastrzega sobie możliwość wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży. 8. Informacje o produktach, podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. Informacje te nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. 9. Sklep internetowy udziela Klientom jasnych, zrozumiałych i niewprowadzających w błąd informacji w języku polskim, wystarczających do prawidłowego i pełnego korzystania z rzeczy sprzedanej. W szczególności: rodzaj rzeczy, określenie jej producenta lub importera, znak bezpieczeństwa i znak zgodności oraz informacje o dopuszczeniu do obrotu w Rzeczypospolitej Polskiej (gdy są wymagane przez odrębne przepisy). 10. Sklep internetowy gwarantuje Klientowi ochronę danych osobowych (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r.), zarówno w procesie ich przetwarzania jak i przechowywania. Sklep Permanentnysklep.plnentnysklep.pl nie udostępnia danych osobowych innym osobom, instytucjom czy firmom. Dane osobowe niezbędne są do realizacji zamówienia. Składając zamówienie w Sklepie internetowym, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Sklepu Internetowego Permanentnysklep.pl (SUPERNOVA Sławomir Nowak) oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji zawieranych umów. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia zrealizowanie zamówienia przez Sklep. Klient ponosi odpowiedzialność za wszelkie skutki podania nieprawdziwych/nieprawidłowych danych osobowych. W przypadku wyrażenia przez Klienta dodatkowej zgody dane osobowe będą przetwarzane przez Sklep w celu informowania Klienta o nowych towarach, promocjach i usługach dostępnych w Sklepie internetowym. Klienci Sklepu internetowego mają prawo wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich oraz żądania usunięcia. 11. Klienci mogą kontaktować się z właścicielem Sklepu internetowego Permanentnysklep.plnentnysklep.pl w celu weryfikacji zamówienia lub zgłoszenia reklamacji pod adresem e-mailowym: info@permanentnysklep.pl lub telefonicznie: (22) 759-17-12. |
|
♦ | III. CENY, KOSZTY DOSTAWY I INNE OPŁATY |
1. Ceny podane w serwisie internetowym Sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i nie obejmują kosztów dostawy. 2. Zamówiony towar jest wysyłany i dostarczany na terenie całego kraju za pomocą firmy kurierskiej DPD. Nie wysyłamy przesyłek za granicę. 3. Koszty dostawy są dodatkowo doliczane do ceny towaru, w zależności od wybranego przez Klienta sposobu dostawy oraz zgodnie z cennikiem obowiązującym w dacie złożenia zamówienia. Koszty dostawy są automatycznie wskazywane w czasie składania zamówienia, a klient potwierdza, że jest świadomy zarówno ceny zamówionego towaru jak też kosztów dostawy. 4. W przypadku odstąpienia od Umowy przez Klienta niebędącego Konsumentem, ponosi on wszelkie koszty związane ze zwrotem Towaru, zwłaszcza koszty opakowania i koszty dostarczenia Towaru w sposób odpowiadający właściwościom Towaru, ewentualnie koszty ubezpieczenia przesyłki. 5. W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od Umowy, Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru, zwłaszcza koszty opakowania i koszty odesłania Towaru na adres SUPERNOVA. Koszty odesłania Towaru są adekwatne do kosztów dostarczenia (zob. pkt. 3 powyżej). |
|
♦ | IV. ZAWARCIE UMOWY I REALIZACJA ZAMÓWIENIA |
1. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie przez Klienta i zaakceptowania zamówienia w zakładce Zaloguj. Nieprawidłowo wypełnione zamówienia nie będą podlegały realizacji. 2. Sklep Permanentnysklep.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości, tj. w szczególności w przypadku braku podania takich danych jak adres e-mail, dane kontaktowe lub inne dane umożliwiające identyfikujące Klienta i dostawę zamówionych towarów. 3. Informacje podane w Formularzu Rejestracji oraz w Formularzu Zamówień powinny być zgodne z prawdą oraz aktualne. W przypadku podania informacji nieprawdziwych lub nieaktualnych, co dotyczy w szczególności danych osobowych Klienta, SUPERNOVA nie ma obowiązku realizowania Zamówienia. 4. Zakazane jest przekazywanie lub udostępnienia przez Klienta treści sprzecznych z prawem lub naruszających prawa osób trzecich. 5. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z SUPERNOVA Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią przedmiotowego Regulaminu. 6. Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówienia. 7. Czas realizacji zamówienia, liczony od daty zaksięgowania wszystkich należnych opłat na rachunku sklepu Permanentnysklep.pl do wysłania przesyłki, trwa od 1 do 3 dni roboczych. Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 30 dni roboczych. |
|
♦ | V. WARUNKI PŁATNOŚCI ZAMÓWIENIA |
1. Za zakupy w sklepie Permanentnysklep.pl można zapłacić w następujący sposób: • Przelew przedpłata: płatność on-line [Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.] • Za pobraniem: przy odbiorze przesyłki u kuriera z firmy DPD • Gotówką: odbiór osobisty 2. Do wartości zamówienia doliczana jest kwota odpowiadająca wybranemu przez Klienta sposobowi przesyłki, zgodnie z ust. III pkt. 3 Regulaminu. |
|
♦ | VI. ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KLIENTA BĘDĄCEGO KONSUMENTEM |
1. W terminie 14 dni od zawarcia umowy Klient będący Konsumentem może od niej odstąpić bez podania przyczyn. Zasady odstąpienia od umowy, w tym wzór formularza o odstąpieniu od umowy, z którego można skorzystać, określone są w pouczeniu, stanowiącym załącznik do przedmiotowego Regulaminu. 2. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie konsumentowi Towaru. 3. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. 4. Zakupiony towaru należy odesłać na adres wskazany w ust. 1 pkt. 3 Regulaminu, w sposób odpowiadający właściwościom Towaru. 5. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu, w miarę możliwości Towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie. Towar powinien być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży (np. metki, instrukcja użytkowania) oraz w miarę możliwości z dowodem sprzedaży (paragon fiskalny albo faktura). 6. Zwracane towary muszą być kompletne. Towary powinny być zwrócone w stanie niezmienionym. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 7. Prawo od odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w przypadku: – Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, – Towarów ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do użycia, – w którym przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, – w którym przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. 8. Sklep dokonuje w ciągu 14 (czternastu) dni na rzecz Konsumenta zwrotu należności za zwrócony Towar oraz innych uiszczonych płatności, w tym zwykłych kosztów dostarczenia Towaru przy wykorzystaniu najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia oferowanego przez SUPERNOVA. 9. SUPERNOVA dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument. W przypadku płatności kartą płatniczą lub przelewem elektronicznym zwrot należności następuje na rachunek karty lub rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność. W przypadku płatności przy odbiorze zwrot należności nastąpi w drodze pocztowego przekazu pieniężnego na adres wskazany przez Konsumenta na formularzu kontaktowym. Za wyraźną zgodą Konsumenta zwrotu można dokonać w inny sposób, który nie wiąże się dla Konsumenta z dodatkowymi kosztami. 10. Sklep zastrzega sobie prawo do zweryfikowania tożsamości Klienta składającego polecenie zwrotu, w przypadku powzięcia wątpliwości co do tożsamości Klienta. 11. SUPERNOVA zastrzega, iż nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Konsumenta błędnych danych osobowych (imię, nazwisko, adres) lub błędnego numeru konta. 12. Koszt odesłania Towaru w związku z odstąpieniem od umowy zawartej na odległość ponosi Konsument, zgodnie z ust. III pkt. 5 Regulaminu. |
|
♦ | VII. REKLAMACJE |
1. Zaleca się aby Klient, odbierając przesyłkę z Towarem, sprawdził jej stan. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania wskazanym jest, aby w obecności kuriera sporządził protokół szkody, który wraz z ewentualną reklamacją powinien zostać niezwłocznie przesłany do Sprzedającego. 2. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji do SUPERNOVA. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Klient powinien kierować ewentualną reklamację pisemnie na adres e-mail: info@permanentnysklep.pl bądź odesłać reklamowany towar wraz z opisem reklamacji i dowodem zakupu (fakturą) na adres: SUPERNOVA, ul. Kurpińskiego 9, 05-806 Komorów z dopiskiem „Reklamacja”. 4. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. 5. SUPERNOVA może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli Klient nie jest Konsumentem, SUPERNOVA może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej. 6. Reklamacja rozpatrywana jest najpóźniej w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji (w prawidłowej postaci i treści umożliwiającej rozpoznanie) przez SUPERNOVA. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 7. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta istnieje możliwość wymiany reklamowanego produktu na inny lub zwrot należności na konto bankowe wskazane przez Klienta. Zwrot zostaje zrealizowany w terminie 14 dni od momentu rozpatrzenia reklamacji. |
|
♦ | VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE |
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem obowiązują przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. 1964 r. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.) oraz przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827). 2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy SUPERNOVA a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. 3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy SUPERNOVA a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę SUPERNOVA. 4. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. W przypadku nowelizacji przepisów prawa lub w celu usprawnienia działania Sklepu, a także poprawy ochrony praw użytkowników i zapobiegania nadużyciom. Zmiana jest skuteczna w stosunku do Klientów, którzy posiadają Konto, w terminie 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Klient może złożyć oświadczenie o akceptacji lub braku akceptacji nowego Regulaminu. |
|
♦ | Załącznik: FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY plik .DOC lub plik .PDF |

Sprawdź dział FAQ - PYTANIA I ODPOWIEDZI – może znajdziesz tam odpowiedź, której szukasz.
Chcesz dowiedzieć się więcej? NAPISZ info@biotekpolska.pl lub ZADZWOŃ 662-013-014 (pn.-pt. 9:00-17:00)
Zastanawiasz się nad zmianą urządzenia do makijażu permanentnego?
Zadzwoń i spytaj o wycenę swojego urządzenia (przyjmujemy w rozliczeniu aparaty do makijażu permanentnego Long-Time-Liner).