
REKLAMACJE
- Zaleca się aby, odbierając przesyłkę z towarem, sprawdzić jej stan, czy nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania wskazanym jest, aby kurier sporządził protokół szkody, który powinien zostać niezwłocznie przesłany do Permanentnysklep.pl.
- Gdy zauważysz uszkodzenia produktu lub odkryjesz jego wadę fabryczną skontaktuj się z Permanentnysklep.pl pod adresem e-mail info@permanentnysklep.pl i opisz usterkę oraz podaj swoje dane osobowe i dane swojego zamówienia. Otrzymasz wówczas szczegółowe informacje na temat dalszego postępowania z uszkodzonym towarem. W takiej sytuacji możesz także zadzwonić do nas na 22 759-17-12 | 22 758-04-25 by otrzymać stosowne informacje.
- Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Klient powinien kierować reklamację pisemnie na adres e-mail: info@permanentnysklep.pl bądź odesłać reklamowany towar wraz z opisem reklamacji i dowodem zakupu (fakturą) na adres: SUPERNOVA Permanentnysklep.pl, ul. Kurpińskiego 9, 05-806 Komorów z dopiskiem „Reklamacja”.
- Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.
- Reklamacja rozpatrywana jest najpóźniej w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
- W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta istnieje możliwość wymiany reklamowanego produktu na inny lub zwrot należności na konto bankowe wskazane przez Klienta. Zwrot zostaje zrealizowany w terminie 14 dni od momentu rozpatrzenia reklamacji.
SZCZEGÓŁOWE ZASADY reklamacji zawarte są w Regulaminie Sklepu internetowego Permanentnysklep.pl.
ZWROT TOWARU
- Zgodnie z obowiązującym prawem, Klient ma 14 dni na zwrot towaru.
- Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij formularz o odstąpieniu od umowy i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem i fakturą: SUPERNOVA Permanentnysklep.pl, ul. Kurpińskiego 9, 05-806 Komorów z dopiskiem „Zwrot”.
- Zwracany towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu, najlepiej aby był opakowany w oryginalne opakowanie. Towar powinien być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży (np. instrukcja użytkowania) oraz z dowodem sprzedaży (paragon fiskalny albo faktura).
- Permanentnysklep.pl dokonuje w ciągu 14 (czternastu) dni na rzecz Konsumenta zwrotu należności za zwrócony towar.
- Koszt odesłania towaru w związku z odstąpieniem od umowy ponosi Konsument, zgodnie z ust. III pkt. 5 Regulaminu Sklepu internetowego Permanentnysklep.pl.
SZCZEGÓŁOWE ZASADY zwrotu zawarte są Regulaminie Sklepu internetowego Permanentnysklep.pl.
WAŻNE: Prosimy o dokładne zapakowanie i zabezpieczenie przesyłki. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem!

Sprawdź dział FAQ - PYTANIA I ODPOWIEDZI – może znajdziesz tam odpowiedź, której szukasz.
Chcesz dowiedzieć się więcej? NAPISZ info@biotekpolska.pl lub ZADZWOŃ 662-013-014 (pn.-pt. 9:00-17:00)
Zastanawiasz się nad zmianą urządzenia do makijażu permanentnego?
Zadzwoń i spytaj o wycenę swojego urządzenia (przyjmujemy w rozliczeniu aparaty do makijażu permanentnego Long-Time-Liner).