Reklamacje

1. Zaleca się aby, odbierając przesyłkę z towarem, sprawdzić jej stan, czy nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania wskazanym jest, aby kurier sporządził protokół szkody, który powinien zostać niezwłocznie przesłany do Permanentnysklep.pl.

2. Gdy zauważysz uszkodzenia produktu lub odkryjesz jego wadę fabryczną skontaktuj się z Permanentnysklep.pl pod adresem e-mail info@supernova.com.pl i opisz usterkę oraz podaj swoje dane osobowe i dane swojego zamówienia. Otrzymasz wówczas szczegółowe informacje na temat dalszego postępowania z uszkodzonym towarem. W takiej sytuacji możesz także zadzwonić do nas na 22 759-17-12  by otrzymać stosowne informacje.

3. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Klient powinien kierować reklamację pisemnie na adres e-mail: info@supernova.com.pl bądź odesłać reklamowany towar wraz z opisem reklamacji i dowodem zakupu (fakturą) na adres: SUPERNOVA Permanentnysklep.pl, ul. Kurpińskiego 9, 05-806 Komorów z dopiskiem „Reklamacja”.

4. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.

5. Reklamacja rozpatrywana jest najpóźniej w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

6. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta istnieje możliwość wymiany reklamowanego produktu na inny lub zwrot należności na konto bankowe wskazane przez Klienta. Zwrot zostaje zrealizowany w terminie 14 dni od momentu rozpatrzenia reklamacji.

Szczegółowe zasady reklamacji zawarte są w regulaminie sklepu internetowego PermanentnySklep.pl

Zwrot towaru

1. Zgodnie z obowiązującym prawem, Klient ma 14 dni na zwrot towaru.

2. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij formularz o odstąpieniu od umowy i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem i fakturą: SUPERNOVA Permanentnysklep.pl, ul. Kurpińskiego 9, 05-806 Komorów z dopiskiem „Zwrot”.

3. Zwracany towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu, najlepiej aby był opakowany w oryginalne opakowanie. Towar powinien być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży (np. instrukcja użytkowania) oraz z dowodem sprzedaży (paragon fiskalny albo faktura).

4. Permanentnysklep.pl dokonuje w ciągu 14 (czternastu) dni na rzecz Konsumenta zwrotu należności za zwrócony towar.

5. Koszt odesłania towaru w związku z odstąpieniem od umowy ponosi Konsument, zgodnie z ust. III pkt. 5 Regulaminu Sklepu internetowego PermanentnySklep.pl.

6. SZCZEGÓŁOWE ZASADY zwrotu zawarte są Regulaminie Sklepu internetowego Permanentnysklep.pl. 

WAŻNE: Prosimy o dokładne zapakowanie i zabezpieczenie przesyłki. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem!